تو رو خیلی وقته
کنارم ندارم
بدوون بی تو حتی
خزونه بهارم
یادم بود میگفتی:
برای همیشه
توو قلبت به جز من
کسی جا نمیشه
یادم مونده اینو
که من هم میگفتم
بیا و نذار پس
که از پا بیفتم
تو رو توی روز و
شب و هر زمانم
بدوون چشم بهراهم
میخوامت بیا
که جز تو کسی رو
توو قلبم ندارم
بشم من فدای
نگاهت بیا
بیا که وجودم
داره کم میاره
کویر دلم خشک
چشام شوره زاره
هوای دلم با
حضورت قشنگه
نذار بیشتر از این
با دوریت بجنگه
" تو رو توی روز و
شب و هر زمانم
بدوون چشم بهراهم
میخوامت بیا
که جز تو کسی رو
توو قلبم ندارم
بشم من فدای
نگاهت بیا "
نظر خود را بنویسید